Follow Dashboard





TITLE --> random post.
Wednesday, December 28, 2011 | 12:23 PM | 0 comments

weeeeeee~ woooo hooooooooo~
ok. im bored.
so . i've been sooo. eerrr. having my sweet time at home. :)
wnet to OU , Curve and MidValley in 3 days time.
nice. kinda tired actually. nvm. just go with the flow.
so.
im done with my DRAMA asssignment.
CTU ... errr . almost done. gonna search for references only.
then i'll start print those papers.

study?
EE, ESE and MAT?
maybe i'll study tonight. heee~
next week i got test. LOTSA test.
so i should study. LOL. :D
----------------------------------------------------------------
i've been checking out all JUSTIN BIEBER's latest vid @youtube

375429_239254936148071_140444106029155_569737_941661284_n_large
Tumblr_lwmn2h9zsi1qb67p5o1_r2_500_large

he'd been performing and promoting his new album btw.
and he took this pic.

404418_269771079748013_163569587034830_796426_1812880833_n_large

with Jaxon and Jazlyn. Family of the bieeebss :D

-------------------------------------------------------------------------

and i've been listening to HOT CHELLE RAE latest album
called "WHATEVER" :)

Tumblr_lv4ira3apd1qbxhluo1_500_large

love all the tracks! :D

Tumblr_lud6rtcw1y1qcki50o1_500_large
Aglydrgceaag_aw_large


0 comment here ! :)



Old things | New things